צמות עם תוספות

בשנים האחרונות צמות עם תוספות הפכו ללהיט ולטרנד חם. ניתן לראות אותן כמעט בכל מקום: על השטיחים האדומים, בהפקות אופנה ואפילו על ידוענים. אחד הדברים שהפכו אותן למעניינות כל כך היא העובדה שאת הצמות אפשר לעשות בהמון סגנונות ועיצובים מיוחדים והעובדה שהן עשויות מתוספות שיער מאפשרת שילוב ייחודי של צבעים והוספת אורך ונפח לשיער.

צמות עם תוספות - מה זה בעצם?

צמות היא תסרוקת עתיקה שקיימת כבר אלפי שנים ומלאת משמעות היסטורית ותרבותית של שזירת שיער במגוון דרכים. השזירה של הצמות תהיה מלווה בשילוב תוספות שיער שיעניקו לתסרוקת נפח ואורך. את התוספות אפשר לשלב בגוון טבעי המתאים לצבע השיער או לשלב בשיער גוונים וצבעים שונים. צמות עם תוספות יכולות להחזיק גם במשך מספר שבועות כתלות באיכותן ובשמירה עליהן בהצלחה.

פאות בהתאמה אישית
פאות קצרות

איך לשמר את הצמות בצורה הטובה ביותר?

הצמות יכולות להחזיק גם למשך זמן ממושך של עד כמה שבועות בהתאם לצמות ולסגנון הנבחר. בשביל לשמור על הצמות לאורך זמן יש צורך בפעולות שיעזרו להן להחזיק יותר זמן מעמד:

  1. יש לשטוף את הצמות בערך פעם בשבוע- שבועיים
  2. יש להשתמש בשמפו ומרכך עדינים
  3. כדאי לשמור על הלחות של הקרקפת ככל הניתן
נגן וידאו

חיה ברנפמן: הבית שלך לפאות ותוספות שיער

אצלנו תמצאי המענה המקיף ביותר בתחום הפאות ותוספות השיער, אנו מבינות שכל אישה היא ייחודית, ולכן אנו מציעות מגוון רחב של פאות בסגנונות, צבעים ואורכים שונים שיתאימו לכל טעם והעדפה אישית.

הפאות הטבעיות שלנו עשויות מ-100% שיער טבעי, מה שמבטיח מראה אמיתי. אנו משתמשות רק בשיער האיכותי ביותר הנבחר בקפידה על מנת להבטיח שהפאות שלנו יהיו באיכות ובעמידות הגבוהה ביותר. אנו מבטיחות שכל פאה ותוספת נעשית בקפידה ותשומת לב לפרטים הקטנים ביותר.

מעוניינת בצמות עם תוספות? השאירי פרטים וניצור איתך קשר!

דילוג לתוכן